loading...
نسیم سرخ
سجاد بازدید : 2 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (1)

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: با نمایش قابل قبولی که داشتیم از این پس همه به فوتبال ایران احترام می گذارند.

مهرداد پولادی شنبه شب اظهار داشت: همه فکر می کردند ما در این دیدار حرفی برای گفتن نداریم و خدا را شکر می کنیم که توان خود را نشان دادیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران به تیم ملی خود افتخار می کنند، افزود: در نیمه دوم این دیدار فرصت های بسیار خوبی برای گلزنی داشتیم و تفاوت این دیدار فقط لیونل مسی بود که می تواند نتیجه را تغییر دهد.

این مدافع تاکید کرد: تاکتیک های مورد نظر کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کردیم. متاسفانه داور صربستانی، پنالتی مسلم ایران را نادیده گرفت و زمانیکه در رختکن، فیلم بازی را مشاهده

کردیم، اشتباه داور کاملا مشهود بود.

وی ادامه داد: حالا تیم ایران باید حتما برابر بوسنی و هرزگوین به پیروزی دست یافته تا راهی مرحله بعدی شود.

سجاد بازدید : 1 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

تنهاترين تيم دنيا، سرافرازترين آنها هم هست. شما بهترين بوديد بچه‌ها. ما با سلول به سلول پيكرمان به شما افتخار مي‌كنيم. شما به بهترين بازيكن تاريخ دنيا باختيد. شما به بي‌انصاف‌ترين داور جام جهاني باختيد؛ داوري كه ميلمتري‌ترين صحنه جام را براي آلمان در مقابل پرتغال پنالتي گرفت، اما درو شدن ساق پاي اشكان را نديد. ما به شما افتخار مي‌كنيم. اين صدا از حنجره يك ملت بيرون مي‌آيد؛ سرت را بالا بگير سردار، اشك مظلوميت، هديه براي رفع تشنگي‌ات

سجاد بازدید : 4 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

ديدار تيم هاي ايران و آرژانتين با گل مسي به سود تيم آرژانتيني به پايان رسيد.
شکست تلخ تيم‌ملي با گل دقيقه آخر مسي
دو تيم فوتبال ايران و آرژانتين از ساعت 20:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه مينيه‌روي شهر بلوهوريزنته به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود در گروه F را برگزار کنند که اين بازي با نتيجه يک بر صفر به سود آرژانتين خاتمه يافت. مسي در دقيقه 1+90 گل برتري آرژانتين را به ثمر رساند.

ديدار اين دو تيم را ميلورا مازيچ، داور صربستاني برعهده داشت.

ايران با ترکيب زير به مصاف آرژانتين رفت:

عليرضا حقيقي، سيدجلال حسيني، اميرحسين صادقي، مهرداد پولادي، پژمان منتظري، جواد نکونام،‌ آندرانيک تيموريان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعي، احسان حاج‌صفي و رضا قوچان‌نژاد.

داور به اگئرو کارت نداد

زابالتا رو اخراج نکرد

پنالت نگرفت دیگه نمیدونم چی بگم شما بگید

بقیه رو شما بگید

پیام دکتر ورحانی خطاب به بازیکنان تیم ملی
رئيس جمهور ايران در پيامي خطاب به تيم ملي فوتبال اين کشور پس از شکست مقابل آرژانتين گفت: سرتان را بالا بگيريد.
رئيس جمهور ايران: سرتان را بالا بگيريد
حسن روحاني پس از شکست تيم ملي فوتبال ايران در دقيقه اول وقت‌هاي تلف شده نيمه دوم مقابل آرژانتين در دومين ديدار دو تيم در گروه F رقابت‌هاي جام‌جهاني 2014 فوتبال برزيل با ارسال پيغامي به شاگردان کي‌روش نوشت: يوزپلنگ‌هاي ما عالي بازي کردند. اين نتيجه‌ شايسته شما نبود اما تلاش فوق‌العاده‌اي کرديد. سرتان را بالا بگيريد.

سجاد بازدید : 2 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

سرخیو آگوئرو، مهاجم پیشین تیم فوتبال اتلتیکو مادرید که در سال 2011 به منچسترسیتی پیوست این روزها شایعات بسیاری در خصوص بازگشتش به لالیگا می‌شنود.

آگوئرو آرژانتینی در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی «Cadena Cope» اسپانیا گفت: این روزها شایعات زیادی در خصوص احتمال پیوستن من به رئال‌مادرید و بارسلونا مطرح است، درست مثل هر سال که این موضوعات عنوان می‌شود ولی حقیقت ماجرا این است که من در منچسترسیتی خواهم ماند به خاطر اینکه از بودن در منچستر خوشحالم پس به کارم در این تیم ادامه خواهم داد.

مهاجم 26 ساله آلبی‌ سلسته در طول 3 فصلی که در من‌سیتی عضویت دارد در 122 بازی 75 گل برای این تیم انگلیسی به ثمر رسانده است. او با آبی‌های منچستر تاکنون 2 عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده است.

سجاد بازدید : 3 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

ایگاه خبری ˈاینترنشنال بیزنس تایمزˈ (IBtimes) در گزارشی از بازی خیره کننده تیم فوتبال ایران نوشت: دفاع منسجم ایران و بازی برتر این تیم در نیمه دوم ، جهان را وادار به ستایش فوتبال این کشور کرد.

پایگاه اینترنتی آی.بی تایمز شنبه شب در گزارشی افزود: لیونل مسی بطور میهج و دراماتیکی آرژانتین را نجات داد و رویاهای ایران را بطور بی رحمانه ای در آخرین لحظات بازی به باد داد.

بر اساس این گزارش، تیم ایران که در تمام 90 دقیقه صبورانه بازی کرده و یکی از مدعیان قهرمانی را ناامید کرده بود ، در آستانه کسب بهترین نتیجه تاریخ فوتبال این کشور بود اما در لحظات آخر مسی با درخشش خود توپ را وارد دروازه ایران کرد و آرژانتین را به جمع 16 تیم برتر برد.

این پایگاه خبری امریکایی تصریح کرد: این نتیجه برای ایران بسیار بی رحمانه و ناعادلانه بود.

آی .بی تایمز یادآور شد: در این بازی، سازمان دفاعی دقیق و منظم تیم کارلوس کی روش برای دومین بازی پیاپی حریفان ایران را در جام جهانی ناتوان ساخت .

این نشریه خاطرنشان ساخت: اگر افرادی بودند که احترام و ستایش کسب شده توسط ایران در بازی با نیجریه را اتفاقی می دانستند، اکنون دیگر کسی نمی تواند از تمجید فوتبال ایران خودداری کند.

این پایگاه خبری امریکایی یادآور شد: ایران نه تنها بازیکنانی مانند مسی ، سرخیو اگوئرو و گونزالو هیگواین را تقریبا در تمام مدت بازی از کار انداخته بود ، بلکه در نیمه دوم بازی حتی تیم برتر میدان بود.

آبی تایمز یادآور شد: تیم ایران در نیمه دوم فرصت های خوبی برای گلزنی داشت اما یک صحنه مشکوک به پنالتی که داور آن را نادیده گرفت و واکنشهای عالی از دروازه بان آرژانتین، اجازه نداد که ایران پیش بیفتد.

این نشریه خاطرنشان کرد: با این حال، ایران هنوز شانس صعود به مرحله بعد را دارد و در بازی آخر خود برابر بوسنی و هرزگوین بازی می کند. از سوی دیگر، بازی آخر آرژانتین برابر نیجریه تنها جدال برای صدرنشینی گروه است اما مسلما مردم آرژانتین انتظار عملکرد بسیار بهتری را در بازی آخر مرحله گروهی دارند.

اینترنشنال بیزنس تایمز یک موسسه خبری جهانی است که در 10 کشور و به هفت زبان انگلیسی ، اسپانیولی ، آلمانی ، ایتالیایی ، چینی، ژاپنی و کره ای منتشر می شود.

آی بی تایمز در سال 2005 آغاز به کار کرده و تحت مالکیت شرکت ˈآی بی تی مدیاˈ قرار دارد . دفتر اصلی آن در یکی از دفاتر سابق ˈنیوزویکˈ در منطقه اداری و مالی شهر نیویورک است.

سجاد بازدید : 2 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

تیم ملی ایران در دومین دیدار خود برابر آرژانتین نمایشی غرور‌انگیز داشت و در حالی که بازی با تساوی بدون گل جریان داشت، شوت مسی باعث شد ایران با یک گل در این بازی شکست بخورد.
رسانه‌های معتبر ورزشی جهان پس از این بازی به بررسی عملکرد تیم ملی ایران پرداختند و دفاع تیمی ایران را مورد تمجید قرار دادند.
متن پیام دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم

جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر اراده و شایستگی خود را به جهانیان ثابت کردند. بدینوسیله از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی که با بازی جوانمردانه و فداکارانه در برابر تیم ملی فوتبال آرژانتین دل ملت را شاد کردند و شگفتی آفریدند تشکر می کنم
گرچه نتیجه در دقایق آخر رقم خورد اما برای اینجانب 90دقیقه بازی زیبای شما و امیدی که تا لحظه آخر به پیروزی داشتید غرور آفرین بود. خسته نباشید. موفقیت بیشتر این عزیزان را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، تصویر لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین قبل از بازی با ایران و در حالیکه در آرایشگاه حضور دارد، منتشر شد.

مهر- لیونل مسی یک روز قبل از بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و ایران در رقابت‌های جام جهانی برزیل در شهر بلوهوریزنته به آرایشگاه رفت تا موهایش را قبل از بازی دوم آرژانتین کوتاه و مرتب کند.

سجاد بازدید : 6 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

سایت فیفا دوباره از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از مستعدترین بازیکنان جام جهانی نام برد.
به گزارش بیست چهارده ، سایت رسمی فیفا توجه مخاطبانش را به دیدن پنج بازیکن جوان در بازی های امشب جام جهانی جلب کرد که یکی از این نفرات علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران است.
سایت فیفا نوشت:" علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران امشب به دنبال زدن اولین گل ملی خود در جام جهانی برزیل خواهد بود."
چهار گزینه دیگر سعد کولاشیناچ ، از تیم بوسنی و هرزگوین ، ژولیان درکسلر و ماتیاس گینتر از آلمان و کنت اومرو از نیجریه هستند.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

زونیگا مدافع تیم ملی کلمبیا به اهمیت درخشش دوستاره تیمش ،جیمز رودریگز و کوادرادو در بازیهای این جام پرداخت.
او گفت:«جیمز در بازی اول کمک کرد تا 3 گل به یونان بزنیم و بهترین بازیکن میدان شد.

در دومین دیدار نیز او توانست با زدن گل اول و تاثیر مستقیم بر گل دوم مارا به مرحله بعد برساند و تبدیل به دومین بازیکن تاریخ کلمبیا شود که در 2بازی پیاپی بهترین بازیکن میدان میشود.»

وی همچنین در مورد کوادرادو ستاره تیم فیورنتینا نیز گفت:«یک وزنه سنگین در سمت راست تیم ماست.در طول 90 دقیقه بارها مسافت دو دروازه را طی میکند.قدرت بدنی بالا،سرعت زیاد و مخصوصا هوش زیاد به او کمک میکند تا یکی از یاران تاثیر گذار ما باشد»

زونیگای با تجربه افزود:ـ«تاکتیک تیم ما تا حدود زیادی وابسته به ضدحملات است و به کمک جیمز و کوادرادو که هماهنگی خوبی دارند میتوانیم به گل برسیم.»

او در پایان گفت«برای ما مهم این بود که صعود کنیم و حالا باید در بازی آخر مقابل ژاپن نیز امتیاز بگیریم.البته ژاپن نیاز شدیدی به 3امتیاز دارد و کار سختی خواهیم داشت.اما باتوجه به داشتن ستارگان خوب امیدوار هستیم»

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش آبیته علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شایعه مذاکره باشگاه استقلال با وی اظهار داشت: من هم شنیده‌ام که استقلال مرا می‌خواهد اما در این زمینه کسی با من صحبت نکرده است. با باشگاه نفت تهران قرارداد دارم و اگر قرار است اقدامی صورت گیرد باید از طریق باشگاه نفت پیگیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد به استقلال برود، عنوان کرد: سال گذشته باشگاه نفت برای من خیلی زحمت کشید اما استقلال باشگاه بزرگی است و دوست دارم به جایی بروم که دیده شوم.

بیرانوند در مورد اینکه آیا علیرضا منصوریان به او اجازه جدایی می‌دهد، گفت: من پیش از این با علی‌آقا کار کردم و به او مدیون هستم اما منصوریان مطمئناً به پیشرفت من کمک خواهد کرد.

سجاد بازدید : 1 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

چقدر از بودجه فدراسیون فوتبال کم خواهد شد اگر به نشانه عذرخواهی و حتی یادبودی از فوتبال ایران هدیه ای تقدیم مسی کند؟
- وقتی در بحبوحه جام جهانی 1990 زلزله وحشتناک شمال ایران رودبار و منجیل را لرزاند و خسارات زیادی برجای گذاشت و خانواده های بسیاری را داغدار کرد یورگن کلینزمن طی واکنشی جالب با مردم زلزلزه زده کشورمان ابراز همدردی کرد که فدراسیون فوتبال ایران این اقدام او را بی پاسخ نگذاشت.

درست قبل از بازی ایران – آلمان در جام جهانی 98 و در مراسم قبل از بازی احمدرضا عابدزاده با یک قاب خاتم نفیس از این اقدام کلینزی تقدیر کرد.

داستان لئو مسی اما متفاوت است.درست بعد از قرعه کشی جام جهانی در پائیز سال گذشته و مشخص شدن اینکه ایران با آرژانتین همگروه شده گروه زیادی از هموطنان بی فکر ما به صفحه فیسبوک مسی هجوم برده و کامنت های عجیبی برای او گذاشتند که فراتر از یک کری ساده و معمولی فوتبال بود و بعضا اهانت ها و حرف های رکیک هم در آنها دیده می شد.این اقدام در رسانه های دنیا بازتاب پیدا کرد و متاسفانه وجهه بین المللی مان ،حداقل در حوزه هواداری فوتبالی خدشه دار شد.

در این میان بسیاری سعی کردند این موضوع را ماستمالی کرده و حتی بگویند افراد هتاک ایرانی نبوده اند اما از واقعیت نمی شد فرار کرد.هر چند مسی با تمام این نامهربانی ها برخورد قهرانه ای نداشت اما هجمه ها ادامه داشت تا اینکه بعد از بازتاب بین المللی موج عذرخواهی از مسی در شبکه های اجتماعی آغاز شد.

در این میان برخی هنرمندان هم پا پیش گذاشتند تا از مسی عذرخواهی کنند و حتی جمشید مشایخی برای بوسیدن کتف مردانه لئو پا پیش گذاشت و اعلام آمادگی کرد تا به اسپانیا برود و آنچه مسی از ایرانی ها به دل گرفته را از دل او در آورد که البته این اتفاق نیفتاد.در این میان فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد برای عذرخواهی از مسی پیشقدم خواهد شد اما باز هم اتفاقی نیفتاد تا همه چیز به فراموشی سپرده شود.

از آن روزها فاصله گرفتیم و رسیدیم به اصل داستان .فردا روز تقابل با لئو مسی است و حالا باید از او رسما عذرخواهی کرد و فرهنگ بالای ایرانی را در قالب یک برخورد محترمانه و خاطره انگیز به بهترین بازیکن دنیا نشان داد.نه اینکه فدراسیون فوتبال و تیم ملی مسوول بی حرمتی عده ای هوادار کژفهم و ساده اندیش باشد،نه اما چه می شود اگر اتفاقی که در خصوص کلینزمن رخ داد درباره لئو مسی هم تکرار شود؟چقدر از بودجه فدراسیون فوتبال کم خواهد شد اگر به نشانه عذرخواهی و حتی یادبودی از فوتبال ایران هدیه ای تقدیم مسی کند؟اصلا فدراسیون فوتبال ایران برنامه ای برای این کار خواهد داشت یا مطابق معمول دوستان فراموش کرده اند که قبلا چه اتفاقاتی افتاده و الان باید چه کار کنند.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

باشگاه فوتبال العربی قطر اعلام کرد شایعات در مورد توافق با هافبک تیم ملی اسپانیا صحت ندارد.به گزارش الکره ، در پی انتشار خبر توافق ژاوی ارناندس هافبک تیم بارسلونا با باشگاه العربی ، این باشگاه در بیانیه ای رسمی اعلام کرد هیچ قراردادی با ژاوی امضا نشده است.در این بیانیه آمده است : پیوستن ژاوی به العربی افتخار بزرگی برای این باشگاه است اما این خبر صحت ندارد.

برخی از رسانه ها به نقل از مصاحبه دن پترسکیو مربی جدید و رومانیایی تیم العربی با تلویزیون رومانی اعلام کرده بودند باشگاه العربی با ژاوی به توافق اولیه رسیده و این انتقال پس از جام جهانی صورت می گیرد.

فعلا خطر رفتن ژاوی رفع شد.خدا رو شکر که ابر مرد هنوز نرفته

 

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

هافبک بازیساز تیم ملی فوتبال اسپانیا تایید کرد که در تابستان امسال
به حضور درخشان خود در تیم بارسلونا پایان خواهد داد.
ژاوی هرناندز به شایعات اخیر درباره جدایی خود از تیم بارسلونا مهر تایید زد
اما اعلام نکرد که مقصد بعدی وی کدام تیم خواهد بود. شایعات زیادی وجود دارد
که او به لیگ ستارگان قطر خواهد پیوست
و حتی برخی منابع اخباری درباره توافق کاپیتان بارسلونا با تیم العربی قطر را نیز منتشر کرده‌اند.
روزنامه موندو دپورتیوو گفتگوی کوتاهی را با ژاوی انجام داده
که در آن هافبک تیم بارسلونا عنوان کرد:
من از چند هفته پیش تصمیم خود را برای جدایی از بارسلونا گرفته بودم و قصد داشتم بعد از پایان رقابتهای جام ‌جهانی در تابستان امسال آن را عملی کنم.
فکر می‌کنم که این بهترین زمان برای پایان دوران خوبم در بارسلونا است.

موندو دپورتیوو همچنین از انتشار پیامی کوتاه توسط ژاوی
در صبح روز جمعه به وقت اسپانیا خبر داد که به طور رسمی خبر جدایی خود را تایید کرد

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

ژوزه مورینیو مربی تیم چلسی پس از حذف اسپانیا از جام جهانی به سختی این تیم و مربیش ویسنته دل بوسکه را مورد انتقاد قرار داد و اسپانیا را تیمی قابل پیش بینی ؛ کند و نا امید کننده خواند.

وی گفت : " آنها در عرض 4 روز در مقابل دو تیم متفاوت دقیقا به یک سبک بازی کردند . مشکل آنجا بود که استراتژی درستی برای این دو بازی نداشتند و بازیکنان در مرکز زمین محدود شده بودند. فقط پدرو و آسپلیکوئتا در کناره ها تحرکاتی از خود نشان می دادند "

وی ادامه داد : "اسپانیا در طول 6 سال فوتبال بی نظیری را به نمایش گذاشت شکی نیست که در تمام این مدت همه به دنبال راهکاری برای شکست تاکتیک بازی آنها بودند.

با این وجود باید به آنها بخاطر تمام کارهایی که در این مدت انجام دادند و افتخاراتی که کسب کردند تبریک گفت. برای من که فراموش نشدنی است. "

وی در پایان افزود : باید بگویم که حذف اسپانیا کاملا عادلانه بود چرا که در این جام به هیچ وجه خوب نبودند. شیلی و هلند فوق العاده ظاهر شده اند و باید به فن خال و سامپائولی تبریک گفت "

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

ایکر کاسیاس پس از شکست 2 بر صفر از شیلی اظهارداشت: تلاش کردیم اما مقابل شیلی بسیار تحت فشار قرارگرفتیم. آنها حریفی آماده و جنگنده بودند.

وی ادامه داد:‌ما بهانه ای نداریم و نمی‌توانیم این ناکام

سجاد بازدید : 1 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

بعد از بخواب رفتن غول های بزرگ اروپا چون اسپانیا وانگلیس شگفتی ساز این دوره یعنی کاستاریکا با شکست دادن 1 بر 0 ایتالیا وشکست دادن 3بر 1 اروگوئه باعث شد تا این دو قهرمان بزرگ جام جهانی در حالت خواب و بیداری در جام جهانی قرار بگیرند وبخواب رفتن یکی از دو تیم بزرگ اروپا و امریکای جنوبی را به بازی اخر این دو تیم در بازی های گروهی جام وابسته کند در انتظار بخواب رفتن یکی از این دو تیم

سجاد بازدید : 1 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

یکی از مهمترین نکاتی که می توان از آمار واران فهمید ، این است که در سه بازی فیکس خود ، یکی در چمپیونزلیگ و دو تا در لالیگا ، حتی یک خطا هم نکرده است . رکورد فوق العاده ای که به طور مثال برای درکش می توان توجه کرد که کریستیانو تا کنون فقط شش خطا کرده است ، صفر خطا برای یک مدافع آمار شگفت انگیزی به نظر می رسد .
بازیکن جوان با این که سن و سالی ندارد اما بسیار پر تجربه و پخته به نظر می رسد . نه تنها حس خوبی از خود ساطع کرده ، بلکه فشارها را هم کاسته است . او با اعتماد به نفس بی نظیری بازی می کند تا برچسب آقای پاک رویش بخورد . به همین علت که هیچ خطایی نکرده ، طبیعتا هیچ کارت زردی هم نگرفته است .
یکی از دلایلی که این مدافع جوان خطا نمی کند ، فیزیک بدنی خارق العاده اش است . قدرت بدنی خوبش باعث می شود که در کارهای هوایی خوب باشد و بتواند جایگیری های خوبی هم داشته باشد .
واران مدافع بی سر و صدایی است . کارش را آرام پیش می برد اما در بازی هم در کارهای تهاجمی و هم در کارهای تدافعی نقش زیادی دارد . در سه بازی که حضور داشته ، 18 بار توپ ربایی کرد ، 14 حمله حریف را متوقف کرده و در 37 حرکت نقش داشته است . آماری که از نظر تدافعی فوق العاده به نظر می رسد .
اما از نظر بازی تهاجمی هم در بازی با رایو که گل زد تنها کارش نبود . او در بازیسازی هم نقش زیادی دارد . در 115 حرفت تهاجمی نقش داشته و از 159 پاسی که داده فقط 13 تایش اشتباه بوده است .
یکی دیگر از ویژگی های خوب واران ، بازیخوانی است . قد و قامتش باعث می شود که بهترین واکنش را داشته باشد . در بازی با رایو ، از توپهای مرده موقعیت ساخت . قدش باعث می شود که نقش مهمی در بازی ایجاد کند.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

مرجع خبری رئال مادرید: ژابی آلونسو پس از جام جهانی از عرصه ملی وداع خواهد کرد.
به نقل از مارکا ، هافبک تیم ملی اسپانیا در نظر دارد که پس از جام جهانی از این تیم خداحافظی کند. این هافبک ۳۲ ساله اعتقاد دارد که دورانش در فوتبال ملی اسپانیا به اتمام رسیده و زمانش رسیده تا پس از ۱۱۳ بازی ، ۱۶ گل ، ۸۸ برد ، ۱۲ تساوی و ۱۳ شکست با تیم ملی اسپانیا خداحافظی کند.

سجاد بازدید : 6 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش نامه نیوز، جدایی مهدی رحمتی شوک بزرگی به استقلال وارد کرد تا جایی که مسئولان این باشگاه در حال مصاحبه هستند که رفتن رحمتی را مبلغی که از پیکان گرفته ربط دهند اما ماجرا چیز دیگری است.

ماجرا از این قرار است که دو مربی استقلال از دو هفته پیش در رستوران امیر قلعه‌نویی با وی جلسه گذاشته و مدعی شدند که اگر امسال رحمتی را نخواهد تیم از حاشیه دور می‌شود. این دو مربی که با رحمتی، مجید صالح و حمید بابازده در فصل گذشته اختلافات شدیدی داشتند خطاب به قلعه‌نویی اعلام کردند که رحمتی جو تیم را بهم می زند و اگر مثل زمان حضور قلعه‌نویی در تراکتورسازی فروزان به استقلال بیاید هم حواشی دور می شود و هم تیم از لحاظ فنی دچار مشکل نخواهد شد.

قلعه‌نویی هم این موضوع را پذیرفت و خواست طوری با رحمتی مذاکره شود که این بازیکن خودش تصمیم به رفتن بگیرد که در نهایت این اتفاق افتاد.

جالب است که فروزان نه به استقلال رفت و نه به پرسپولیس و در نهایت استقلالی ها با مکانی مذاکره کردند که این دروازه بان هم راهی تیم رقیب شد.

با این اتفاقات مسئولان استقلال با مذاکراتی که با فروزان و مکانی داشتند نشان دادند رحمتی را نمی‌خواهند و اکنون نیز شنیده می شود دوباره به سراغ فروزان رفته اند.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

ایمان مبعلی پیش از سفر به امارات از مسئولان باشگاه استقلال درخواست صدور رضایت‌نامه کرد.
از گوشه و کنار شنیدم ایمان برای دادن تست پزشکی به دبی سفر کرده و یکی از تیم‌های اماراتی خواهان به خدمت گرفتن او شده‌اند. البته هنوز هیچ چیز قطعی نشده و هافبک استقلال پل‌های پشت سر خود را خراب نکرده و گفته هر زمان که به ایران باز گردد با آبی‌پوشان به توافق برسد قراردادش را تمدید می‌کند.
البته معلوم نیست مبعلی اگر قصد بازگشت به استقلال را دارد چرا درخواست صدور رضایت‌نامه کرده است.

سجاد بازدید : 4 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان اعلام کرد ماموريت تيمش اين است که کار را بر آرژانتيني‌ها سخت کند.
[ماموريت ما سخت‌کردن کار براي آرژانتين است]

کي‌روش با بيان علت تأخير در نشست خبري گفت: من را از جايي به جاي ديگر بردند و از اين بابت عذرخواهي مي‌کنم که دير آمديم.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

معاون وزیر ورزش امروز از سوی دکتر روحانی حاوی پیام تمایل شخص رئیس جمهور به تمدید قرارداد با کی روش را به این مربی رساند.
تساوی برابر نیجریه در دیدار اول جام جهانی، یکی از مهم ترین نقاط عطف کارنامه کی روش در فوتبال ایران بود. حالا در کنار حمایت های گسترده مردمی که پیش تر به تاکتیک های این سرمربی ایمان داشتند، بسیاری از آنهایی که روند صعود تیم ملی به جام جهانی را وابسته به شانس و اتفاق می دانستند، تحت تاثیر برنامه های دقیق کی روش و استحکام دفاعی ویژه تیم او قرار گرفتند اما درست در شب هایی که در شبکه های اجتماعی بر سر لزوم ماندگاری کی روش یک توافق همگانی ایجاد شده بود، مصاحبه ای از قول او به خبرگزاری ها رسید که علیرغم میل فدراسیونی ها، به دلیل حمایت نکردن دولت، کار او در فوتبال ایران به پایان رسیده است. کی روش بلافاصله این مصاحبه را مربوط به گذشته دانست اما انتشار سریع این جمله ها، با واکنش دولت مواجه شدند. معاون وزیر ورزش امروز از سوی دکتر روحانی حاوی پیام تمایل شخص رئیس جمهور به تمدید قرارداد با کی روش را به این مربی رساند و البته پاسخ روشنی از جانب او نشنید. کی روش اینگونه به این پیشنهاد تازه واکنش نشان داد:« طبیعتا این افتخاری است برای من که بدانم که رئیس جمهور ایران و مردم از کار ما قدردان هستند . کلماتی که از سمت رئیس جمهور به ما گفته شده مسئولیت ما را بیشتر میکند و ما با شنیدن این کلمات جشن نمی گیریم اما با تعهد بیشتری بازی خواهیم کرد ». کی روش در بحش دیگری از این کنفرانس نیز با پرسشی در مورد احتمال ماندن یا رفتن مواجه شد و از پاسخ دادن به آن طفره رفت و تنها تاکید کرد هر آغازی پایانی دارد. به نظر می رسد سرنوشت کی روش در تیم ملی ایران، تا حدود زیادی به دو بازی پیش روی تیم ملی بستگی دارد. کسب دو نتیجه خوب با افزایش فشار افکار عمومی به فدراسیون و وزارت ورزش، احتمال کم ماندن او در تیم ملی را افزایش می دهد.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

سران باشگاه رئال مادرید هنوز قدمی برای تمدید قرارداد مهاجم فرانسوی خود برنداشته‌اند.
در حالی که کریم بنزما به ادامه همکاری با رئال علاقه‌مند است اما فلورنتینو پرس رئیس این باشگاه اسپانیایی واکنشی به این علاقه نشان نداده است.
کریم زیانی مدیر برنامه‌های مهاجم اول تیم ملی فرانسه در ارتباط با آینده این بازیکن گفتت: آینده بنزما؟ در حال مذاکره با رئیس باشگاه هستیم اما هنوز به توافق نهایی دست پیدا نکرده‌ایم. بنزما دوست دارد برای مدت طولانی در رئال توپ بزند چون این تیم را دوست دارد و هرگز به جدایی از آن فکر نمی‌کند.

سجاد بازدید : 3 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

معتبرترين نشريه فوتبال آلمان پيش‌بيني کرد ترکيب ايران مقابل «آلبي‌سلسته» يک تغيير نسبت به بازي با نيجريه خواهد داشت.
هفته نامه کيکر در سايت اينترنتي خود ترکيب احتمالي تيم هاي ايران و آرژانتين(معروف به آلبي سلسته) را معرفي کرد. برهمين اساس کارلوس کي روش، سرمربي پرتغالي يک تغيير در ترکيب روز بازي با نيجريه (تساوي بدون گل) ايجاد خواهد کرد.
مطابق نظر اين نشريه پرمخاطب مهرداد پولادي از ترکيب خارج شده و به جايش هاشم بيک زاده در ترکيب جاي خواهد گرفت.
اين نشريه ترکيب دو تيم را اينگونه معرفي کرده است:

ايران:
حقيقي، حسيني، صادقي، منتظري، بيک زاده، حيدري، نکونام، تيموريان، حاج صفي، دژاگه، قوچان نژاد

آرژانتين:
رومرو، زابالتا، فرناندز، خاراي، روخو، ماسکرانو، گاگو، دي ماريا، مسي، هيگواين، آگوئرو

بازيکنان اخطاري:
تيموريان از ايران و روخو از آرژانتين با يک کارت زرد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 128
  • بازدید کلی : 702