loading...
نسیم سرخ
امیرحسین بازدید : 1 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

کاپیتان تیم ملی فوتبال اکوادور قراردادش را به مدت ۳ سال دیگر با شیاطین سرخ تمدید کرد.

لوییس آنتونیو والنسیا از سال ۲۰۰۹ به منچستریونایتد پیوسته و تاکنون در ۱۹۱ دیدار ۲۱ گل وارد دروازه حریفان کرده است. او که اکنون در ترکیب تیم ملی فوتبال اکوادور در جام جهانی برزیل به میدان می‌رود و بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو می‌بندد قراردادش را به مدت سه سال دیگر با شیاطین سرخ تمدید کرده که بر اساس آن تا سال ۲۰۱۸ در باشگاه خواهد ماند. در قرارداد او بندی وجود دارد که می‌تواند او را به مدت یک سال بیش از قرارداد کنونی‌اش در این تیم نگه دارد. گفتنی است والنسیا در منچستریونایتد دو بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ کاپ را تجربه کرده است. والنسیا در مورد تمدید قراردادش گفت: دوران حضورم در منچستریونایتد درست همانند رویایی بوده که به حقیقت بدل شده است. اینکه به نخستین بازیکن اکوادوری بدل شدم که موفق به قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شده برایم افتخار است. خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم و بی صبرانه منتظر کار کردن با لوییس فان خال هستم. روحیه خوبی بر این تیم حاکم است و همه‌مان دوست داریم به روزهای خوبمان بازگردیم.

امیرحسین بازدید : 4 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: این قابل قبول نیست که داور ۵ متر از صحنه دور باشد و پنالتی را نگیرد.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل آرژانتین گفت: برداشت من این است اتفاقی افتاد که انتظارش را داشتیم، دست آخر متاسفانه ما یک بازی احساسی را دیدیم.

وی ادامه داد: ‌لازم بود که دفاع کنیم و خوب تمرین کنیم. قول داده بودیم که بهتر می‌شویم. چند فرصت داشتیم که از دست رفت. فکر می‌کنم دو شخصیت تفاوت در بازی ایجاد کردند. البته آرژانتینی‌ها بردند چون بهترین تیم را داشتند و بهترین بازیکنان که یکی از آنها مسی بود که گل زد.

امیرحسین بازدید : 5 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)
یک سایت انگلیسی شاگردان کارلوس کی‌روش را در بازی برابر آرژانتین مستحق تساوی دانست

پس از شکست یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان برابر آرژانتین در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، واکنش‌هایی نسبت به عملکرد خوب شاگردان کارلوس کی‌روش در سایت‌ها و شبکه‌های مختلف جهان صورت گرفته است.

سایت دیلی‌میل انگلیس پس از پایان این بازی که با تک گل لیونل مسی در دقیقه ۱+۹۰ به سود آلبی سلسته انجامید، با تمجید از عملکرد بازیکنان تیم ملی نوشت: ایران در بازی برابر آرژانتین شجاعانه بازی کرد و شاگردان کی‌روش حداقل مستحق یک تساوی بودند اما در چنین مسابقه‌ای حتی نباید یک فرصت کوچک به مسی داد.

امیرحسین بازدید : 6 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که با شکست مقابل کاستاریکا هنوز چیزی برای این تیم تغییر نکرده است.

جیان لوئیجی  بوفون

جیان لوئیجی بوفون بر این باور است که پس از شکست یک بر صفر مقابل کاستاریکا هیچ چیز برای این تیم تغییری نکرده است و اظهار داشت: می‌توانیم به نیمه پر لیوان فکر کنیم؛ حتی تساوی هم نمی‌توانست چیزی را تغییر دهد زیرا ما حداقل به یک تساوی مقابل اروگوئه نیاز داریم. در حقیقت حتی اگر به پیروزی می‌رسیدیم، در بازی مقابل اروگوئه به یک امتیاز نیاز داشتیم تا از صعودمان مطمئن شویم.

وی ادامه داد: صعود کاستاریکا شوکی برای آنها بود که فکر می‌کردند هنوز هم تیم‌های ضعیف در جام‌جهانی حضور دارند. بعد از سال‌ها اکنون فهمیده‌ایم که در چنین رقابت‌های بزرگی داستان‌های سیندرلا وجود ندارد.

امیرحسین بازدید : 1 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ویسنته دل‌بوسکه حمایت و اعلام کرد در صورتی که این مربی بخواهد می‌تواند به عنوان سرمربی لا روخا به فعالیت خود ادامه دهد.

،‌ اسپانیا، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی با دو شکست برابر هلند و شیلی خیلی زود با جام بیستم وداع کرد. پس از این شکست صحبت‌های زیادی درباره اخراج یا استعفای ویسنته دل‌بوسکه در رسانه‌های اسپانیا به گوش رسید. خورخه پرس، دبیرکل فدراسیون فوتبال اسپانیا با حمایت از ویسنته دل‌بوسکه گفت:‌ دوست داریم او به فعالیتش در فوتبال اسپانیا ادامه دهد. او تا پایان جام ملت‌های اروپا در فرانسه با ما قرارداد دارد و دوست داریم او تا پایان مدت قراردادش در تیم ملی اسپانیا بماند؛ مگر آن‌ که خودش بخواهد تصمیم دیگری بگیرد. پرس ادامه داد: پس از جام‌جهانی با دل‌بوسکه صحبت و او را قانع خواهم کرد در تیم ملی اسپانیا بماند. معتقدیم که دل‌بوسکه توانایی بالایی دارد و می‌تواند مجددا اسپانیا را به اوج برگرداند. او بهترین گزینه ما برای هدایت اسپانیاست. سرخیو راموس، مدافع تیم ملی اسپانیا نیز پس از حذف این تیم از جام جهانی از ویسنته دل‌بوسکه حمایت کرد و گفت: ما بازیکنان حق تصمیم‌گیری درباره سرنوشت دل‌بوسکه را نداریم و به هر تصمیمی که این مربی بگیرد، احترام می‌گذاریم اما به شخصه دوست دارم که او در سمت خود باقی بماند. دل‌بوسکه مربی بزرگ و شایسته احترام است. او را نه تنها به عنوان یک مربی که به عنوان یک انسان بزرگ قبول دارم و به نظر من حضورش در تیم ملی اسپانیا مفید است.

امیرحسین بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

http://blog.healthpowerforminorities.com/wp-content/uploads/2013/04/Vegetables.jpgسبزیجات از منابع غنی آنتی‌اکسیدان به حساب می‌آیند. خوشبختانه این گیاهان در وعده‌های غذایی ما بسیار دیده می‌شوند. در اینجا اما به نمونه‌هایی اشاره شده که مصرف بیشتر آنها به سلامت ما کمک بیشتری می‌کند.

امیرحسین بازدید : 1 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)
http://www.mihanfal.com/wp-content/uploads/2013/12/204.jpg

دیر زمانی است كه مردمان ایرانی و بسیاری از جوامع دیگر، در آغاز فصل زمستان مراسمی را برپا می‌دارند كه در میان اقوام گوناگون، نام‌ها و انگیزه‌های متفاوتی دارد. در ایران و سرزمین‌های هم‌فرهنگ مجاور، از شب آغاز زمستان با نام «شب چله» یا «شب یلدا» نام می‌برند كه همزمان با شب انقلاب زمستانی است. به دلیل دقت گاهشماری ایرانی و انطباق كامل آن با تقویم طبیعی، همواره و در همه سال‌ها، انقلاب زمستانی برابر با شامگاه سی‌ام آذرماه و بامداد یكم دی‌ماه است. هر چند امروزه برخی به اشتباه بر این گمانند كه مراسم شب چله برای رفع نحوست بلندترین شب سال برگزار می‌شود ؛ اما می‌دانیم كه در باورهای كهن ایرانی هیچ روز و شبی ، نحس و بد یوم شناخته نمی‌شده است. جشن شب چله ، همچون بسیاری از آیین‌های ایرانی ، ریشه در رویدادی كیهانی دارد.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش گروه فضای مجازی «خبرگزاری دانشجو»، تصویر لیونل مسی مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین قبل از بازی با ایران و در حالیکه در آرایشگاه حضور دارد، منتشر شد.

مهر- لیونل مسی یک روز قبل از بازی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و ایران در رقابت‌های جام جهانی برزیل در شهر بلوهوریزنته به آرایشگاه رفت تا موهایش را قبل از بازی دوم آرژانتین کوتاه و مرتب کند.

سجاد بازدید : 5 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

سایت فیفا دوباره از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از مستعدترین بازیکنان جام جهانی نام برد.
به گزارش بیست چهارده ، سایت رسمی فیفا توجه مخاطبانش را به دیدن پنج بازیکن جوان در بازی های امشب جام جهانی جلب کرد که یکی از این نفرات علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران است.
سایت فیفا نوشت:" علیرضا جهانبخش ، بازیکن تیم ملی ایران امشب به دنبال زدن اولین گل ملی خود در جام جهانی برزیل خواهد بود."
چهار گزینه دیگر سعد کولاشیناچ ، از تیم بوسنی و هرزگوین ، ژولیان درکسلر و ماتیاس گینتر از آلمان و کنت اومرو از نیجریه هستند.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 124
  • بازدید کلی : 698