loading...
نسیم سرخ
سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

زونیگا مدافع تیم ملی کلمبیا به اهمیت درخشش دوستاره تیمش ،جیمز رودریگز و کوادرادو در بازیهای این جام پرداخت.
او گفت:«جیمز در بازی اول کمک کرد تا 3 گل به یونان بزنیم و بهترین بازیکن میدان شد.

در دومین دیدار نیز او توانست با زدن گل اول و تاثیر مستقیم بر گل دوم مارا به مرحله بعد برساند و تبدیل به دومین بازیکن تاریخ کلمبیا شود که در 2بازی پیاپی بهترین بازیکن میدان میشود.»

وی همچنین در مورد کوادرادو ستاره تیم فیورنتینا نیز گفت:«یک وزنه سنگین در سمت راست تیم ماست.در طول 90 دقیقه بارها مسافت دو دروازه را طی میکند.قدرت بدنی بالا،سرعت زیاد و مخصوصا هوش زیاد به او کمک میکند تا یکی از یاران تاثیر گذار ما باشد»

زونیگای با تجربه افزود:ـ«تاکتیک تیم ما تا حدود زیادی وابسته به ضدحملات است و به کمک جیمز و کوادرادو که هماهنگی خوبی دارند میتوانیم به گل برسیم.»

او در پایان گفت«برای ما مهم این بود که صعود کنیم و حالا باید در بازی آخر مقابل ژاپن نیز امتیاز بگیریم.البته ژاپن نیاز شدیدی به 3امتیاز دارد و کار سختی خواهیم داشت.اما باتوجه به داشتن ستارگان خوب امیدوار هستیم»

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

به گزارش آبیته علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص شایعه مذاکره باشگاه استقلال با وی اظهار داشت: من هم شنیده‌ام که استقلال مرا می‌خواهد اما در این زمینه کسی با من صحبت نکرده است. با باشگاه نفت تهران قرارداد دارم و اگر قرار است اقدامی صورت گیرد باید از طریق باشگاه نفت پیگیری شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد به استقلال برود، عنوان کرد: سال گذشته باشگاه نفت برای من خیلی زحمت کشید اما استقلال باشگاه بزرگی است و دوست دارم به جایی بروم که دیده شوم.

بیرانوند در مورد اینکه آیا علیرضا منصوریان به او اجازه جدایی می‌دهد، گفت: من پیش از این با علی‌آقا کار کردم و به او مدیون هستم اما منصوریان مطمئناً به پیشرفت من کمک خواهد کرد.

سجاد بازدید : 1 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

چقدر از بودجه فدراسیون فوتبال کم خواهد شد اگر به نشانه عذرخواهی و حتی یادبودی از فوتبال ایران هدیه ای تقدیم مسی کند؟
- وقتی در بحبوحه جام جهانی 1990 زلزله وحشتناک شمال ایران رودبار و منجیل را لرزاند و خسارات زیادی برجای گذاشت و خانواده های بسیاری را داغدار کرد یورگن کلینزمن طی واکنشی جالب با مردم زلزلزه زده کشورمان ابراز همدردی کرد که فدراسیون فوتبال ایران این اقدام او را بی پاسخ نگذاشت.

درست قبل از بازی ایران – آلمان در جام جهانی 98 و در مراسم قبل از بازی احمدرضا عابدزاده با یک قاب خاتم نفیس از این اقدام کلینزی تقدیر کرد.

داستان لئو مسی اما متفاوت است.درست بعد از قرعه کشی جام جهانی در پائیز سال گذشته و مشخص شدن اینکه ایران با آرژانتین همگروه شده گروه زیادی از هموطنان بی فکر ما به صفحه فیسبوک مسی هجوم برده و کامنت های عجیبی برای او گذاشتند که فراتر از یک کری ساده و معمولی فوتبال بود و بعضا اهانت ها و حرف های رکیک هم در آنها دیده می شد.این اقدام در رسانه های دنیا بازتاب پیدا کرد و متاسفانه وجهه بین المللی مان ،حداقل در حوزه هواداری فوتبالی خدشه دار شد.

در این میان بسیاری سعی کردند این موضوع را ماستمالی کرده و حتی بگویند افراد هتاک ایرانی نبوده اند اما از واقعیت نمی شد فرار کرد.هر چند مسی با تمام این نامهربانی ها برخورد قهرانه ای نداشت اما هجمه ها ادامه داشت تا اینکه بعد از بازتاب بین المللی موج عذرخواهی از مسی در شبکه های اجتماعی آغاز شد.

در این میان برخی هنرمندان هم پا پیش گذاشتند تا از مسی عذرخواهی کنند و حتی جمشید مشایخی برای بوسیدن کتف مردانه لئو پا پیش گذاشت و اعلام آمادگی کرد تا به اسپانیا برود و آنچه مسی از ایرانی ها به دل گرفته را از دل او در آورد که البته این اتفاق نیفتاد.در این میان فدراسیون فوتبال هم اعلام کرد برای عذرخواهی از مسی پیشقدم خواهد شد اما باز هم اتفاقی نیفتاد تا همه چیز به فراموشی سپرده شود.

از آن روزها فاصله گرفتیم و رسیدیم به اصل داستان .فردا روز تقابل با لئو مسی است و حالا باید از او رسما عذرخواهی کرد و فرهنگ بالای ایرانی را در قالب یک برخورد محترمانه و خاطره انگیز به بهترین بازیکن دنیا نشان داد.نه اینکه فدراسیون فوتبال و تیم ملی مسوول بی حرمتی عده ای هوادار کژفهم و ساده اندیش باشد،نه اما چه می شود اگر اتفاقی که در خصوص کلینزمن رخ داد درباره لئو مسی هم تکرار شود؟چقدر از بودجه فدراسیون فوتبال کم خواهد شد اگر به نشانه عذرخواهی و حتی یادبودی از فوتبال ایران هدیه ای تقدیم مسی کند؟اصلا فدراسیون فوتبال ایران برنامه ای برای این کار خواهد داشت یا مطابق معمول دوستان فراموش کرده اند که قبلا چه اتفاقاتی افتاده و الان باید چه کار کنند.

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

باشگاه فوتبال العربی قطر اعلام کرد شایعات در مورد توافق با هافبک تیم ملی اسپانیا صحت ندارد.به گزارش الکره ، در پی انتشار خبر توافق ژاوی ارناندس هافبک تیم بارسلونا با باشگاه العربی ، این باشگاه در بیانیه ای رسمی اعلام کرد هیچ قراردادی با ژاوی امضا نشده است.در این بیانیه آمده است : پیوستن ژاوی به العربی افتخار بزرگی برای این باشگاه است اما این خبر صحت ندارد.

برخی از رسانه ها به نقل از مصاحبه دن پترسکیو مربی جدید و رومانیایی تیم العربی با تلویزیون رومانی اعلام کرده بودند باشگاه العربی با ژاوی به توافق اولیه رسیده و این انتقال پس از جام جهانی صورت می گیرد.

فعلا خطر رفتن ژاوی رفع شد.خدا رو شکر که ابر مرد هنوز نرفته

 

سجاد بازدید : 2 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

هافبک بازیساز تیم ملی فوتبال اسپانیا تایید کرد که در تابستان امسال
به حضور درخشان خود در تیم بارسلونا پایان خواهد داد.
ژاوی هرناندز به شایعات اخیر درباره جدایی خود از تیم بارسلونا مهر تایید زد
اما اعلام نکرد که مقصد بعدی وی کدام تیم خواهد بود. شایعات زیادی وجود دارد
که او به لیگ ستارگان قطر خواهد پیوست
و حتی برخی منابع اخباری درباره توافق کاپیتان بارسلونا با تیم العربی قطر را نیز منتشر کرده‌اند.
روزنامه موندو دپورتیوو گفتگوی کوتاهی را با ژاوی انجام داده
که در آن هافبک تیم بارسلونا عنوان کرد:
من از چند هفته پیش تصمیم خود را برای جدایی از بارسلونا گرفته بودم و قصد داشتم بعد از پایان رقابتهای جام ‌جهانی در تابستان امسال آن را عملی کنم.
فکر می‌کنم که این بهترین زمان برای پایان دوران خوبم در بارسلونا است.

موندو دپورتیوو همچنین از انتشار پیامی کوتاه توسط ژاوی
در صبح روز جمعه به وقت اسپانیا خبر داد که به طور رسمی خبر جدایی خود را تایید کرد

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 75
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 40
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 712